دعا برای امام زمان
 
وبلاگ محبان امام مهدی(عج).
پایگاه مقتل نسخه چهارم
 
 

خداییش ببینید ما امروز چقدر تشنه ی ظهور امام زمان هستیم.

 

این روز های جمعه رو که همه به اسم امام زمان می شناسند چقدر برای ظهور حضرت دعا  می کنیم؟؟؟

 

 

منی که اسم خودم رو گذاشتم شیعه ی مهدی صاحب الزمان تا آخر فوتبال رو نگاه میکنم برنامه ی نود  رو هم نگاه میکنم اما یه دعا ی کوچیک برای امام زمان نمیکنم

آخه این چه کاریه؟

من خودم از کسی که خودش رو شیعه ی حضرت معرفی میکنه شنیدم که گفت : دعا کن آقا نیاد و گرنه اول من و تو رو میکشه!

از به ظاهر شیعه ی دیگری هم شنیدم که گفت آقا حالا حالا ها نمیاد بی خودی دعا نکن

به نظر شما همین چیز ها نیست که امام زمان رو نا راحت میکنه و غیبت رو طولانی تر

  امام زمان میفرمایند:اگر شیعیان ما به اندازه ی یک لیوان آب تشنه ی ظهور بودند من قطعا ظهور میکردم*

 


پی نوشت:این حدیث رو بنده از حجت الاسلام ماندگاری در مهدیه ی تهران شنیدم و سندی براش نمی شناسم 

 


نظرات شما عزیزان:

کوثر
ساعت16:53---24 اسفند 1390
سرخوش آن عیدی که آن بانی نور

ازکنار کعبه بنماید ظهور

قلبها را مهر هم عهدی زند

از حرم بانک انا المهدی زند

عیدتان مبارک باد

سلام دوست عزیز

ممنون از حضور پر مهرتان،باز هم قدم رنجه کنید.

به امید صبح ظهور...

[گل]اللهم عجل لولیک الفرج[گل]


. . پاسخ:سلام ممنون از حضور زیباتون


فاطمه
ساعت17:11---21 اسفند 1390
یعنی اگر امامزمانت میخوای ببینی باید مثل اون شب تشنه دیدارش باشه.نه اینکه من امام زمانم.یعنی تو هنوز تشنه نیستی تشنه شدی بیا.

فاطمه
ساعت19:38---20 اسفند 1390
اون شاگرد شب خواب آب دید.بارها برای نوشیدن آب از خوا ناز بیدار شد و پرید استاد به گفت هروقت اینقدر بیتاب امام زمان شدی مثل بیتابی برای آبی که دیشب بهش دسترسی نداشتی بیا پیشم.



متوجه شدید؟؟؟
. . . پاسخ:نه متوجه نشدم منظور اون استاد این بود که امام زمانت من هستم؟؟؟ اینجاش رو نفهمیدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


سیدعلی اسلامی
ساعت14:50---20 اسفند 1390
قال امیر المومنین علیه السلام :

ایها الناس ان الموت لا یفوته المقیم و لایعجزه الهارب لیس عن الموت محیص و من لم یمت یقتل و ان افضل الموت القتل، والذی نفسی بیده لالف ضربه بالسیف اهون علی من میته علی فراش.



حضرت علی علیه السلام فرمود :

ای مردم همانا ایستادگان و فراریان را از مرگ گریزی نیست و هر کس به مرگ طبیعی نمیرد کشته می شود و شهادت بهترین مرگ است و سوگند به خدایی که جانم در دست اوست، هزار ضربه شمشیر آسانتر است بر من از مرگ در بستر.



وسائل الشیعه، ج11، ص8، حدیث12 [گل]



از مطلب زیبایتان استفاده کردم خیلی زیبا بود خداقوت[گل]



التماس دعا و به روزم[گل][گل][گل]
پاسخ:سلام حدیث واقعا زیبایی بود میدونم بانگاه تو رو سفید میشم میدونم آخرش یه روزی شهید میشم


پاسدار
ساعت0:12---20 اسفند 1390
با عرض سلام

دوست و همکار گرامی حضور گسترده و فعال در این دنیای مجازی امری است واجب ...

ضمن آرزوی موفقیت برای شما بزرگواران

لطفا جهت تبادل لینک اقدام نموده و در ایجاد فضای صحیح و تبلیغ درست و واقعی از اسلام و مسلمانان و حفظ آنان باهم متحد شویم و حضورمان را با افزایش کیفیت به کمیتی مطلوب برسانیم تا مقابل دشمنان مانند گذشته , در این عرصه نیز پیروز میدان شویم.

لطفا پس از لینک کردن ( با نام مجتمع فرهنگی مذهبی صاحب الزمان (عج) ) ما را نیز مطلع نمایید تا شما نیز به لینک ما افزوده گردید.

با سپاس


. . . پاسخ:سلام باشه لینکتون میکنم


پاسدار
ساعت0:11---20 اسفند 1390
با عرض سلام
دوست و همکار گرامی حضور گسترده و فعال در این دنیای مجازی امری است واجب ...
ضمن آرزوی موفقیت برای شما بزرگواران
لطفا جهت تبادل لینک اقدام نموده و در ایجاد فضای صحیح و تبلیغ درست و واقعی از اسلام و مسلمانان و حفظ آنان باهم متحد شویم و حضورمان را با افزایش کیفیت به کمیتی مطلوب برسانیم تا مقابل دشمنان مانند گذشته , در این عرصه نیز پیروز میدان شویم.
لطفا پس از لینک کردن ( با نام مجتمع فرهنگی مذهبی صاحب الزمان (عج) ) ما را نیز مطلع نمایید تا شما نیز به لینک ما افزوده گردید.
با سپاس


فواد
ساعت23:44---19 اسفند 1390
سلام .... خوبی

دو هفته ای نت نبودم ولی تو این مدت خدا شاهد به فکرت بودم نمیدونم چطور شده بود یادم رفته بود شما رو لینک کنم ولی همش فکر میکردم شما تو کدوم پست نظر گذاشتین بیام وبتون ..امروز وقتی کامنت شما رو دیدم گفتم کاشکی از خدا یه چیز دیکه خواسته بودم آ



شوخی کردم جدی میگم خیلی خوشحال شدم



منتظر حقیقی حضرت مهدی بودن واقعا سخته به مولا ..باید به دل باشه نه زبونی


سوختگان وصال
ساعت14:58---18 اسفند 1390
با سلام
از سايت خوبتون استفاده كردم
لطفا سري هم به من بزنيد و در صورت تمايل با نام كربلايي حميددهاقين لينك كنيد.
(ميتوانيد از لوگو هم استفاده كنيد)

*** به اميد سربازي در سپاه مهدي فاطمه***


غریب
ساعت23:28---17 اسفند 1390
پاسخ:سلامممممممممممممممممممممممممممممم

وهاب
ساعت22:49---17 اسفند 1390
سلام دوست من
وقتی به موضوع انتظار نگاه میکنم تازه به این نتیجه میرسم که منتظر خوبی نیستم.

به وبلاگ من هم بیا خوشحال میشم


صاعق
ساعت22:36---16 اسفند 1390
دلم تنگ است این شبها، یقین دارم که می دانی
صدای غربت من را از احساسم تو می خوانی
شدم از درد تنهایی گلی پژمرده و غمگین
بیا ای ابر پاییزی که دردم را تو می دانی
التماس دعا...يامهدي*



فاطمه
ساعت19:04---16 اسفند 1390
قرار نیست سئوالای سخت بپرسید من این مطلب از جایی پیدا کردم با همین تیتر. دلیلش هم نمیدونم
پاسخ:شما که دلیلش رو نمی دونید چطور میخواید روی بقیه تاثیر بذاره؟؟؟؟


فاطمه
ساعت19:03---16 اسفند 1390
سلام ممنون از حضورتون.لطف کردید و اومدید.

یک کلیپ بود(آه بازم اینگفت کلیپ!!!!!!) میگفت:

یک شاگردی به استادش میگه میخوام امام زمان ببینم.استاده میگه امشب یک غذای شور بخور و آب از دسترست دور کن.فردا نتیجش بهم بگو.

فردا که میشه دانش آموزه به استادش میگه از تشنگی بارها بیدار شدمو سختی زیادی کشیدم.

استاده میگه: هر وقت اینقدر تشنه امام زمان بودی پیشم بیا....


عشق یعنی یه پلاک
ساعت16:50---16 اسفند 1390
مگر نه اشک، زیباترین شعر
و بی‌تاب ترین عشق و
گدازان‌ترین ایمان و
داغ‌ترین اشتیاق و
تب‌دارترین احساس و
خالص‌ترین گفتن و
لطیف‌ترین دوست داشتن است
که همه، در کوره یک دل،
به هم آمیخته و ذوب شده‌اند
و قطره‌ای گرم شده‌اند!!!
من تنها چیز از خویش که
به پاکی اش ایمان دارم
همین اشک هست ،
این معجون پاک را
به مولایم
تقدیم میکنم!!


☆☆☆ܓ✿سرزمین عاشقانܓ✿☆☆☆
ساعت16:49---16 اسفند 1390
گشاده دست باش ، جاری باش ، کمک کن ( مثل رود )
باشفقت و مهربان باش ( مثل خورشید )
اگرکسی اشتباه کرد آن رابپوشان ( مثل شب )
وقتی عصبانی شدی خاموش باش ( مثل مرگ )
متواضع باش و کبر نداشته باش ( مثل خاک )
بخشش و عفو داشته باش ( مثل دریا )
اگر می خواهی دیگران خوب باشند خودت خوب باش ( مثل آینه )


عشق یعنی یه پلاک
ساعت16:48---16 اسفند 1390
شما هم که با نوشته هات هی این جیگر ما رو خون کن. حرفتون حق والا سندم نمیخواد . پاسخ:سلام فعلا اولش هست چند تا روضه ی دیگه هم هست نتیجه گیری از حرف هام مهمه که دیگه روضه نیست. مثلا اینجا مقتل هست باید روضه بخونیم

روسیاه
ساعت16:46---16 اسفند 1390
علمای مجلس فتوا دادند...

مراجع، سکوت..

الـــــــــــتماس دعــــــــــــــــا
. . پاسخ:چی...؟؟؟ یعنی چی... حالا دیگه جلوی مراجع قد علم میکنن


خادم الشهدا
ساعت15:11---16 اسفند 1390
و برای ما شیعه های غافل چقدر یک لیوان زیاد است....
. . پاسخ:جمله ی زیبایی فرمودید


سیدعلی انتظار
ساعت8:19---16 اسفند 1390
در نـظربازي ما بي‌خـبران حيرانـند

مـن چنينـم که نمودم دگر ايشان دانند

عاقـلان نـقـطـه پرگار وجودند ولي

عشـق داند که در اين دايره سرگردانند

جـلوه گاه رخ او ديده من تنها نيسـت

ماه و خورشيد همين آينـه مي‌گردانـند

عـهد ما با لب شيرين دهنان بست خدا

ما همـه بـنده و اين قوم خداوندانـند

مفلـسانيم و هواي می و مطرب داريم

آه اگر خرقه پشمين به گرو نسـتانـند

وصـل خورشيد به شبپره اعـمي نرسد

کـه در آن آينه صاحب نظران حيرانـند

لاف عشق و گلـه از يار زهي لاف دروغ

عشقـبازان چـنين مستحـق هجرانند

مـگرم چـشـم سياه تو بياموزد کار

ورنه مستوري و مستي همه کس نتوانند

گر بـه نزهتـگـه ارواح برد بوي تو باد

عقل و جان گوهر هستي به نثار افشانند

زاهد ار رندي حافظ نکند فهـم چـه شد

ديو بـگريزد از آن قوم که قرآن خوانـند

گر شوند آگه از انديشه ما مغبـچـگان

بـعد از اين خرقه صوفي به گرو نستانند





تبلیغ برای حضور و یا ظهور؟

منافعی که در آن می بینند در این نمی بینند!!!

همچنان از منتظرانم...
. . پاسخ:سلام کاش به فکر اون دنیا هم بودیم تا منافع رو در نظر نمی گرفتیم


فریاد
ساعت23:44---15 اسفند 1390
با سلام

به نظر من امام زمان را خواستن دردی از ما دوا نمی کنه باید ببینیم که آیا ما آمادگی برای ظهور آن حضرت را داریم آیا رفتار و اعمال ما مورد تایید آن حضرت می باشد...!!!


. . پاسخ:سلام اگه با اخلاص باشه درد رو هم دوا میکنه. اگه بخواهیم پس باید آمادگی هم داشته باشیم. نمیشه کسی درخواست کنکور بده اما تا دوم ابتدایی نخونده باشه


فریاد
ساعت23:40---15 اسفند 1390
با سلام

به نظر من امام زمان را خواستن دردی از ما دوا نمی کنه باید ببینیم که آیا ما آمادگی برای ظهور آن حضرت را داریم آیا رفتار و اعمال ما مورد تایید آن حضرت می باشد...!!!
. . پاسخ:سلام اگه با اخلاص باشه درد رو هم دوا میکنه. اگه بخواهیم پس باید آمادگی هم داشته باشیم. نمیشه کسی درخواست کنکور بده اما تا دوم ابتدایی نخونده باشه


دختران باباعطا
ساعت23:11---15 اسفند 1390
سلام مجدد
در مطلب قبلی که نوشتید، در خط هفتم، به نظرم کلمه توضیع را اشتباه نوشتید. اگر منظورتان پخش کتابهای شهید مطهری در میان مردم است، املای صحیح این کلمه، "توزیع" می باشد
ببخشید که جسارت کردم
موفق و مؤید باشید
یاعلی


دختران باباعطا
ساعت23:08---15 اسفند 1390
سلام علیکم

ممنون که خبر دادید

وای بر ما! یا اباصالح المهدی أدرکنی


. . پاسخ:سلام من از شما ممنونم ادرکنا ا ابا صالح


شوکران
ساعت22:52---15 اسفند 1390
سلام و ممنون از حضور و دعوتتون
مطلب خوبی بود و درد دلی به جا و درست
واقعیتی انکار ناپذیر

ای کاش...


محمد
ساعت19:43---15 اسفند 1390
خیلی قشنگ نوشتی واقعاهم همین طورهست بعضی ها میگویندبدی کنیم تاحضرت مهدی(عج) ظهورکند.موفق باشی یاعلیمدد.
. . پاسخ:سلام درسته بی بصیرتی ها زیاد هستش


سرباز سایبری
ساعت10:23---15 اسفند 1390
با سلام تبریک می گم وبلاگ جذاب و جالبی دارید خوشحال می شم افتخار بدید و به وبلاگ منم سری بزنید و اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید ممنونم
. . . پاسخ:سلام آخه این وبلاگ من نیست... چرا نیام میام با تبادل لینک هم موافقم


سيد مجيد
ساعت7:59---15 اسفند 1390
بايد بگويم كه او پيداست و ما پنهان .او حضور دارد و ما غايبيم...بايد خود را اماده كنيم تا لياقت ديدارش را داشته باشيم.............به راستي بايد از كجا شروع كرد تا اقا از ما راضي باشد؟.......

اين همه اموزگاران بزرگ داريمو نمي شنويم ...نمي بينيم.....به راستي كه سست پايه شده ايم....بايد دوباره ظهور كنيم تا چشمانمان و دلهايمان منتظر واقعي اقا شوند......بايد رفت تا شد
. . پاسخ:سلام نم دونم واقعا خیلی جای فکر داره...


نیاز
ساعت20:27---14 اسفند 1390
اگه براتون مقدوره وبلاگ منو با عنوان "چند تکه عاشقانه"لینک کنید.....
ممنون موفق باشین


نیاز
ساعت20:25---14 اسفند 1390
گیریم که بهار بیاید......

با خاطر آشفته ی بی تو بودن چه کنیم؟؟؟


. . . پاسخ:بهار بهانه است مهم دل ماست


یاسر
ساعت15:49---14 اسفند 1390
سلام
خوبین؟
ببخشید درگیر انتخابات بودم این عکسها هم برادر خامنممه که از حوزه ساری کاندید بود.رای هم اورد
انشاالله از این به بعد بیشتر مزاحم میشم


فاطمه
ساعت15:24---14 اسفند 1390
بسم الرب شهدا و الصدیقین...



روی قبر پارچه سبزی کشیده بودند و کنارش پر از مهر و مفاتیح بود.از عراقی ها درباره آن قبر پرسیدیم گفتند شب ها می دیدیم اینجا روی خاکریز شمعی روشن است فکر میکردیم عشایر آن را روشن کرده اند. پس از مدتی از آن ها پرسیدیم: شما شب ها آنجا چه میکنید؟؟

گفتند : ما فکر میکردیم شما شمع روشن کرده اید!!

باهم به سمت خاکریز رفتیم .پیکر یک شهید ایرانی بود.روی کارت شناسایی اش نوشته شده بود: «سید طعمه یاسری از اهواز»

همین جا دفنش کردیم از آن پس می آییم و اینجا و حاجتمان را از او میگیریم و برمیگردیم.



و به راستی هر آن کس که به خدا پیوست نوریست در تاریکی ها...

اللهم الرزقنا زیاره شهدا و شفاعه شهدا....



فاطمه نوشت : هم اکنون نیازمند دعای سبزتان هستیم...
. . پاسخ:آه... من که لیاقت نداشتم خداوند ند من رو ببخشه


☆☆☆ܓ✿سرزمین عاشقانܓ✿☆☆☆
ساعت7:37---14 اسفند 1390
سلام
خیلی خوب بود متشکرم

از نو، تمام پنجره‌ها را مرور کن
برگرد و از مسیر نگاهم عبور کن
بر استوای اطلس چشمت گذار نیست
این توبه‌توی قطب دلم را مرور کن
روزی در این مسیر، به بن‌بست می‌رسیم
بال و پری برای دلم جفت و جور کن
با چلچراغ باور چشمان روشنت
تاریک لحظه‌های مرا غرق نور کن
گفتی به من که حاجت هیچ استخاره نیست
از کوره راه مبهم ایمان عبور کن
رفتم ولی، میانة راه است و شکّ و مرگ
دست دلم به دامنت آقا! ظهور کن


☆☆☆ܓ✿سرزمین عاشقانܓ✿☆☆☆
ساعت7:34---14 اسفند 1390
سلام دوست گرامی ممنون از احوال پرسیتون متشکر شما چطورین؟



بهارها همه در انتظار روی تواَند

نگاه تشنه لبان تشنة سبوی تواَند

شمیم زلف تو را آفت خزانی نیست

بهارها همه سرمست رنگ و بوی تواَند

تو در نگاه همه چون بهشت موعودی

هزار عاشق بی‌دل اسیر کوی تواَند

ز باده نکهت شور زندگی جاریست

که سالکان جهان عاشق وضوی تواَند

به دادخواهی ما جز تو دادخواهی نیست

که چشم منتظران روز و شب به سوی تواَند

ز کوی مهر و وفا مژدگانی‌ام بفرست

که عاشقان جهان غرق آرزوی تواَند


☆☆☆ܓ✿سرزمین عاشقانܓ✿☆☆☆
ساعت7:33---14 اسفند 1390
سلام دوست گرامی ممنون از احوال پرسیتون متشکر شما چطورین؟

بهارها همه در انتظار روی تواَند
نگاه تشنه لبان تشنة سبوی تواَند
شمیم زلف تو را آفت خزانی نیست
بهارها همه سرمست رنگ و بوی تواَند
تو در نگاه همه چون بهشت موعودی
هزار عاشق بی‌دل اسیر کوی تواَند
ز باده نکهت شور زندگی جاریست
که سالکان جهان عاشق وضوی تواَند
به دادخواهی ما جز تو دادخواهی نیست
که چشم منتظران روز و شب به سوی تواَند
ز کوی مهر و وفا مژدگانی‌ام بفرست
که عاشقان جهان غرق آرزوی تواَند


فاطمه
ساعت20:10---13 اسفند 1390
یک کلیپ صوتی هست که میگه یا امام زمان من اگر پیش شما نیام و خجالت بکشم پیش کی برم؟؟؟پیش مادرتون؟؟؟پیش ایشون که رو سیاه ترم...



داستان منم همینه.پیش امام حسن که خیلی روسیاهم شاید به خاطر شهدا باشه که ببخشنم[گریه][گریه][گریه][گریه][گری� �][گریه]







واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
. . . پاسخ:واقعا دل آدم رو کباب میکنه. واقعا چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اما...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ
عشقم به خداوند متعال و اهل بیت علیهم السلام باعث شد بنده این وب رو برای رضایت ایشان بنویسم . هدفم فقط جلب رضایت ایشان و تبلیغ اسلام است و بس . اهداف این وب رو به طور کامل توی یه صفحه ای به نام اهداف وب مفصل نوشتم اینم آدرسشwww.imammahdi313.blogfa.com/profile عزیزان یرای دانستن درباره ی ما به پروفایل نویسنده مراجعه کنن www.esgh313.blogfa.com/profile
موضوعات
اجلاس سران عدم تعهد ما رو هم مشغول کرد بهشت چیست؟ دنیا چیست؟ مولا فرمود: بالاخره راحت شدم شب قدر تاکتیک خدا برای معصومین (ع) حجاب همه جوره داره زیر سوال میره غفلت ما در برابر مسلمانان پس کجایید مدعیان خالی بند؟!! ماه بندگی هم آمد میخوای امام زمان ات رو ببینی؟ باعث افتخارمه رسول زنده ی ما کیست؟ وصیت نامه ی شهید کربلایی حجت الله رحیمی قطره ای از دریای فضائل قمر بنی هاشم ولادت امام عشق و حماسه بالاخره امتحان هامون تموم شد. ویژه نامه ی عید مبعث سالروز انتخابات88 چه معامله ای کردند شهدا با خدا یک داستان زیبا از شهادت علی آقا شهادت حضرت زینب سفارش امام خمینی به خواندن وصیت نامه های شهدا از علوم امام باقر حداقل بهره برداری هم نشده است خرمشهر شهر خون آزاد شد واقعا متاسفم عشق و تنها عشق... ترور فرهنگ شهید مفقود الاثر؟؟؟!!! یا فاطمه الزهرا دلبستگی به دنیا اینم خرید کردن ما بود مثلا... یک سند از حقانیت فاطمه (س) سینما و تلوزیون ایران در نوروز عیدتون مبارک به امام زمان پشت کردیم؟؟؟!!! پیشواز چهارشنبه سوری در مدرسه... چهارشنبه سوری دعا برای امام زمان ترور اندیشه پست ثابت
پیوندهای روزانه
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پایگاه مقتل نسخه ی چهارم و آدرس esgh313.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در وب شما لینکتان به طور خودکار در پایگاه مقتل نسخه ی چهارم قرار میگیرد.